God morgon

Igår morse hade jag och Ally verkligen en mysmorgon. Vi myste i soffan först för å vakna till och sen gjore jag mannagrynsgröt till oss båda :) Hon gillade det verkligen!Men många barn gör ju det...  mjölk dricker hon utan problem, också gott.

Lillstumpan är så duktig i tvättrummet åxå nu- innan var hon väldigt rädd men nu går det bra. Hon hjälpte mig så bra igår. Den blöta tvätten drog hon ur från korgen och la på golvet så det va bara för mig att hänga upp det på linorna sen- hur praktikst som helst ;)

Idag är det söndag och mamma maria har vakat upp med svullen hals och snorig näsa och tjock röst. Gjort lite julklappste nu och hoppas på att det går över. Jag ska jobba idag  nämligen...

Ha en mysig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0