Höstgarderoben

Som som många andra piffiga bloggmammor som dricker sina morgonjuicer i vinglas ( varför?), använder prinsessservetter och dricker kaffe/the från sina rosa koppar från lagerhous som alla har.... dessa bloggmammor egentligen... alla har samma saker. Orginellt.

Nu kom jag bort mig... som alla dessa mammor gör så tänkte även jag. Skriva en HÖSTLISTA. Vad behöver uppdateras och vad har jag?

Uppdatera:

* ALLT

Vad har jag redan:

* INGET.

Hmm... var det inte svårare än så?
Jag skulle behöva en stylist... someone interested? 50 spänn i timman hihi...
Men seröst så skulle jag vilja ha ngn med mig så jag inte bara köper massa SKIT. Jag har rensat så mycket i min garderob och nu har jag inget kvar. Sommarkläder.  Jag köper verkligen ALDRIG något till mig själv. Inte SKOR. Inget.

Nope- nu ska jag lägga mig. Upp tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0