Nu är glada julen slut slut slut

Den kom och den gick. Jobb. 4 dagar jul. Jobb. Hämta Ally på dagis sist av alla kl halv 4...5 barn på dagis. Ändring på många saker och rutiner runt julen till nästa år :) Men det är så man lär sig. 





Julbilder från julafton i henån och juldagen i alingsås. Samma klänning i alingsås som förra julen. bilden finns här :)

Vad händer nu? Nyårsafton idag visst- jag jobbar ikväll och det ska bli skönt. Orkar inte med nyårsafton. Jobbar dagen imorgon och efter det åker jag till henån och förbereder för Allys 2års kalas. Det ska bli roligt och mysigt!

Vi var i huset igår. Nu är alla deras möbler ute men inte en del av deras småsaker. Men det känns som vårt äntligen! Bara att det inte luktar oss :) Men det ska väl ändras på ganska snabbt...

Jag har mycket i mitt huvud. Mycket tankar.

Kommentarer
Postat av: Pia

Så roligt m lite bilder äntligen från er jul! Har saknat uppdateringen på din blogg men förstår att du har MKT! Lycka inför er husflytt, "bre på nu", spara inte på krutet!! Känn lyckan att få skapa ett eget hem! kram kram saknar dig! <3 <3

2009-12-31 @ 12:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0