Dan före dopparedan

Imorgon åker vi på eftermiddagen. Jag är i skrivande stund så vansinnigt trött och har ont i mitt huvud och drömmer om tsunamis och annat.  Aldrig vart sånhär innan en resa innan. Vad gör du med mig Ally :)

När vi väl kommit fram kommer jag njuta som aldrig förr.
Jag har inte riktigt fått in i huvvet att vi ska va borta 6 veckor- jag ser bara en flygresa.

Well. Nu har jag gjort Tacopaj och ja ska skära upp mina grönsaker till och sen ska jag hämta våra handbagageväskor på vinden för Gary är bort istortsett hela dagen innan vi åker imorgon pch jag vill inte ta upp Ally där för det är SÅÅÅ skitigt.

Skriver jag inget imorgon så finns jag här resdagboken.se och vi heter marygary

Följ oss gärna!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Beccazin

Hej!

Det kommer att gå svinbra!

Hoppas att ni får det riktigt härligt där nere!

2009-01-13 @ 21:23:24
URL: http://beccazin.blogg.se/
Postat av: Erika

aa tack för tipset med böckerna, så ska vi göra :) ha en forts trevlig kväll!

2009-02-16 @ 21:12:31
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0