Träning?

Nej det behövs inte när man har barn, bor på 2a våning utan tvättmaskin. Jag tvättade igår och jag gjorde det själv utan gary för han strssar ihjäl sig innan imorgon. Ally hjälpte mig som vanligt- og dom blöta klädera och gick bort ut till torrkummet och pekade på dörren och sa " gobbelgobbelgobbel" :) Hon är för söt.

Sen kom träningen. Tvätten blev tre ICA påsar och en IKEA påse, en sån där blå. Så- Ally på ena armen, en kasse i varje hand och upp först från källaren  10 steg, sen upp tre trappor till vår lägenhet, ca 35 steg. Ner igen och ta den tredje väskan upp och ner igen och ta IKEA påsen. Fyyyyy... jag var trött och varm sen.

Jag SKA.HA tvättmaskin i nästa boende. Jag HATAR tvättider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0