Hufvudstaden

Weeehoo!! Idag åker gary och jag till STOCKHOLM tills på söndag! Ally lämnar vi först hos min underbara faster A-K i Varberg. Lustig känsla. Så många dagar utan henne.... men välbehövligt! Vi har haft en tuff vår med pusslande.

På måndag börjar Allys inskolning och min semester är också slut då så detta är ett perfekt avslut på den! Ska bli superroligt och mysigt! Jag har vart i Stockholm en gång innan och det va nog 20 år sen.. mer ändå.

Fyndade roliga kläder på rea nere i stan igår medans Ally sov i vagnen = effektiv shopping :) Kläning och byxor på MONKI och ett par shorts på GINA TRICOT.  Vi mötte upp Fam Nobelius, mycker rar och rolig familj, och lunchade på Åhléns. Cattis och Ally börjar få upp ögonen för varandra och det är inte svårt att dras med när den ena börjar tjuta och springa.. då bara MÅSTE den andra åxå börja.. lekens lag hihi... det är så roligt att se! Spring fram och tilbaka, fram och tillbaka och så KROCK och gråt - upp igen skratt å fram och tillbaka :)

Nepp- nu ska ja packa lite... packade klart Allys igår med kläder och leksaer och allt som ska med. Nu är det vår packning som gäller. Har begränsat mig till 3 par skor- men funderar på 4 nu.

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt med shopping! Ha det så bra här i stan :)

2009-07-30 @ 10:41:08
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0