Award (?)

Ok. Fick en Award. Lustigt namn- men jag hängde på iallafall och gjorde den!

Har fått en Award från "By Jane".

Reglerna ser ut så här:
A
: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

 

Intressanta fakta om mig själv. Intressanta eller inte det kan ju diskuteras! ;)

1. Vill ha många barn- gärna 4 stycken!

2. Skulle gärna va hemma-mamma och stå och baka hela dagarna och ta hand om barn och jobba ca 25% på Slavgrenska.

3. Älskar att klippa mig och färga mig och vill göra det nu-på-detsamma-medengång-nu när lusten faller på!

4. Ska egentligen köra med glasögon men gör inte det eftersom jag känner till min stad och vet vart ja ska köra. Annars ser ja inte på skylten vad det står förrens precis vid en.

5. Vill ha en sommarstuga vid varbergskusten.
6. Har köpt en 46" TV men tittar bara på PLAY på datorn eftersom jag aldrig hinner följa ngt på TV.
7. Måste ha en kopp kaffe på morgonen. Så illa har det blivit :)

 

Och nu till vilja 7 som ska få denna Award av mig:

 

Beccazin
Malins Macblogg
Madelene
Elisabeth
JohanssonKallen
Kristi Brudar
Jennifer

Kommentarer
Postat av: jane

Hahahaha..Du, det där med glasögonen är precis likadant med mig. Ska ha dem vid datorn (vilket jag faktiskt brukar ha) och när jag kör bil. Märkte en markant skillnad med glasögon. Men! Näe, det är ofta som dem blir hemma på bänken istället för på min näsa.



Ser skylten precis innan jag åker förbi den. :) Men jag (som du) känner ju till sitt område så varför se? ;)



Det här var ju faktiskt ganska roligt! :) Får reda på saker man inte visste eller trodde om personer. Jag trodde INTE att du ville ha fler barn. :) Håret.. ja, det kunde jag gissa. ;)

2010-01-29 @ 10:21:55
URL: http://janehagman.blogg.se/
Postat av: malin

Tack för receptet, de ska jag prova. Du har svarat på frågorna precis som jag hade svarat, jag vet inte riktigt hur man gör awarden varkar krångligt ska prova, kul att du tyckte om bloggen:)

2010-01-29 @ 13:57:51
URL: http://johanssonkallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0