Prinsessan sover

Nu sover min sessa lunch, efter lunch. Hon ropar till gary upp på andra våning " Daddy- Hunsch!" dags att komma ner och äta :) Pastasallad med ärtor, tonfisk, ägg och egengjord rhode island sås. Gott.

Nu har ja lite tid för mig själv eftersom jag vart duktig och med Allys hjälp plockat, tvättat och bäddat sängar. Ska strax skala potatis men det tar ju inte så lång stund. Vi får besök av Liam och Lisette i eftermiddag så ja ska plocka upp en påse bullar från frysen, dags att göra nya snart hihi.. jag älskar att baka!

Nu ska ja kika/googla barntavlor..finns så fina överallt! Fina vykort kan man använda som tavlr i små barnrum.





johannas design

Kommentarer
Postat av: jane

Hade samma problem som du med uppdateringen men nu fungerar det som det skall men tragiskt (?) nog så har vanan tagit över och jag trycker två gånger på publicera.. :)

2010-03-24 @ 09:12:02
URL: http://janehagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0