Mrs Effektiv

Ja- imorse var det en tidig och skön morgon. Solen värmde oss genomsvettiga i sovrummet och Ally ville ta av sig pyjjen för hon va varm sa hon :) Härligt! Bort med duntäcket snart...

Efter en härlig grötfrukost med bär så satte jag igång att röja inför helgens kalas. Ally och Gary åkte tidigt till dagis idag eftersom vi v a ute i så god tid. Hon är på strålande humör men hård i magen vilket ledde til en mycket sömnlös natt för alla oss. Men solen piggar upp mig!

Nu har jag bytt sängkläder i sängarna, bäddat, dammsugit övervåning och undervåning och våttorkat undervåningen. Det är en fördel med klinker i köket- lätt att torka av!



Nu ska jag lägga i en tvätt och hämta upp ren och sen- om jag hinner- ska jag klippa gräset. sen måste jag tidigt till jobbet för jag måste duscha där. BTW- så blir det inte bergvärme. Det blir Luftvärmepump komb. med panna och eldstaden som vi har. Blir jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0