Min 3 åring

Att ha en 3åring måste vara det absolut roligaste, bösta och jobbigaste som finns :) Samtidigt som hon är otroooligt viljestark och bestämd, Nejbestämd, så är hon så fantastiskt härligt lillgammal!

Hon är lixom mittemellan stort barn och bebis just nu...hon har inte full koll på allt men hon blir mer och mer medveten. Det går att resonera och prata med henne och hon är så söt när hon pratar med mig. Hon förmanar och säger till mig på skarpen, hon berömmer mig " duktig mamma", säger " Ally har rätt- mamma har fel". Hon säger så roliga saker varje varje dag! Ingen av oss, gary och jag, vill ha sovmorgon när vi kan egentligen. Vi vill gå upp hela familjen och vara med henne från första sekund på dagen :)

Jag vill hålla kvar henne i denna åldern- trotset till trots :) Det är fantastikst!

Min fina fina tjej!



Moster Hanna och Ally leker med datorn :)

Kommentarer
Postat av: MamaM

hon är så söt din lilla (stora ;)) tjej!! Härligt att kunna prata, gissar att man får många goda underbara skratt med en treåring i sitt liv!

kram

2010-12-02 @ 21:52:35
URL: http://mamams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0