Fredag

Efter en mycket mysig dag hemma igår....vi va hemma hela dagen och flickorna och bara lekte och lekte och lekte. Picnic, affär, monsterochprinsessa, prinsochprinsessa, hästlek, hundlek, dockskåpslek...allt liksom. Å dagen bara försvann! Däremot känner jag idag att vi måste ut lite.

En tur till Freeport efter lunch. Kanske med sällskap kanske inte. Freeport har fina platser för lek för såna som är 4 år...och bra ytor att gå på för såna som är snart 1 år och har nya röda skor.

Jag ska in på Noa Noa bla. Å jag ska titta på klänningar till Ally, hon ÄLSKAR klänningar just nu. Och jag med . Smidigare plagg finns inte. Å min lilla tjej har tydligt visat at hon, i mycket större utsträckning än vad Ally gjorde/gör, älskar att leka med dockor!

Ally vill fortf inte göra med, har aldrig velat. Men den lilla vetttu, hon som älskar bebisar, hon bär omkring på dom, pussar (läs: smakar/slickar/biter)... så hon ska få en liten lagom docka i 1år present tror jag!  Går att ta med till Thai också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

visst gillade du småfolk? såg att det fanns en del fint på rean här från dem http://www.kidelin.se/sv/artiklar/sale/ALLA/sida.html

hoppas ni hade en fin dag på freeport idag!

kram!

2011-12-30 @ 21:04:09
URL: http://www.endorfinerochfamiljen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0