nyårsafton

Ja idag var det nyårsafton och den firas i vår lilla familj idag bara. Vi ska t och äta tidig middag/sen lunch på Ölrepubliken oh sedan strosa lite på stan vid hamnen för att se fyrverkerierna senare..

Sen drar vi hem igen och myser och jag och Gary ska äta en köttbit ikväll när barnen lagt sig. Ett glas rött tror jag mamma ska ta till. Det ät ju ändå nyår :) Både Gary och jag är sådär "Nyår är överskattat" och har svårt att ta tag i ngt att hitta på så detta passar oss utmärkt!

Fr se om jag får till en nyårskrönika i bilder- brukar ju göra det.

Vad väntar under 2012?

* Två födelsedagar, kalas och resa till Thai i januari
* 4 månader studier sen sjuksköterskeexamen för mig i okt. Förhoppningsvis.
* Miami/floridaresa i sommar ( en nypa salt- det är min man och hans partners på Ölrep. som bestämt. Kan bli huuur som helt för det behövs en kvinnlig organisatör vad gäller det tror jag... )
* Dagisstart för Lisalus
* Mamma fyller 30!

..och mycket mycket mer! Mycket jämna födelsedagar, bröllopsdagar m.m. Roligt!

Man måste ju va lite finklädd på nyår :) Lisa i klänning från KappAhl ( inköpt i höstas ) och strumpisar från Polarn (stl 62/68- de är har stora storlekar! )







Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh Miami!! Det får vi hoppas att det klaffar :)

Ses jätte gärna innan ni åket till Thai!! Är det plugg på heltid nu framöver eller är du ledig nån vardag?

2012-01-01 @ 11:29:32
URL: http://babyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0