Nya bilen

Gary leasar bil på sitt företag....när Ally kom skaffade vi en BMW 320 kombi och vi ha vart mycket nöjda med BMW! Nu gå avtalet ut och det var dags att skaffa ny bil, en större kombi. Så blev det då en BMW igen- 525 kombi. En stor rejäl bil verkligen! Känns kanonbra!  Men vilken bil som helst hade vart bra för min del, jag är inte den som direkt har några krav på bil. Jo- att det ska vara en stor koffert och barnsäker!

Här är den- vi ska inte ha den här färgen dock och nybeställa den så den kommer sista veckan i april. Vi ska ha svart eller granitgrå = mörkgrå.








Kommentarer
Postat av: MamaM

wow vilket vrålåk! granitgrått låter snyggt, det ska min nästa bil vara när min lilla lila gått i graven ;)

kram

2011-02-28 @ 22:18:33
URL: http://mamams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0