Godmorgon(förmiddag) söndag!

Natten har varit inte så bra ... Lisa har vart vaken mkt, knorrat och pratat och ätit och bajsat om vartannat. Vaken också mellan 03-04. Egentligen längre men jag somnade sittandes så jag la ner henne i vaggan och somnade från och till medans hon pratade- så länge hon inte skriker tänker jag att det inte gör ngt att jag inte har henne i famnen just kl 04.00.

Så mamma är lite trött idag. Nu har just Gary och Ally åkt iväg på Bio- dom ska se Pettson och Findus! Första gången hon går på Bio och det ska bli kul å höra vad hon tycker om det när hon kommer tillbaka :) Jag ska slumra en stund och sen när dom är tillbaka ska jag och Lisa till tant Sofia och få våfflor! Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0