Skön kväll

Det är söndagkväll och lugnet sprider sig i vårt hus. Gary lägger Ally där uppe och jag har lagat indiskt och plockat här nere och tänt ljus. Tittar och fnissar åt Solsidan :)

Lisa knorrar till och från i vagnen- mysstumpa! Vi har varit hos Sofia idag hon och jag. Vi blev bjudna på våfflor och kaffe och Lisa fick gulliga presenter! Ett par supersöta svartvit randiga mjukisar och en aprikosfärgad filt med mönster. Det är kul att hon får lite egna kläder och inte bara behöver ärva storasysters :)

Nu ska jag väcka min man och äta mat och sen ost och kex. Han fick rosor av mig idag också- han är en superpappa och har vart ( och är ) fantastisk sen lisa föddes. Får inte glömma att visa att jag uppskattar det!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hejja dig och Hejja Gary <3 längtar efter er! puss

2011-01-31 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0