shopping till mamma

Idag mötte jag och flickorna upp syster E vid kungsmässan- hon gick in på H&M och jag följde och hamnade vid kläder för 30 kr. Jag köpte bra till mig sjäkv! Liksom tur idag- ofta är det bara stora storlekar kvar i slutet på rean men nu hittade jag massa snyggt i mina storlekar! Så gick jag bort till barnavdelningen men så tänkte jag- näe. Nu ska jag bara köpa till mig sjäv! Mkt nöjd mamma fick myct för en liten liten peng.

Sen gick vi in på Din Sko för jag hade sett ett par skor i en annan blogg som jag ville ha till Ally, nu fanns det inte hennes storlek kvar men vi hittade andra till henne först. Och så fyndade jag igen ( kors i mitt tak ) till mig själv! Röda basketkängor, liknande converse fast med smal sula.

Sesan köpte jag ändå inte dom till Ally- för en hel dag såhär med mig det klarar hon inte. Hon va så otroligt trotsig och spang ut från affären och klättrade upp på räcket så att jag fick en hjärtattack. Vi va på andra väning nämligen. Så ingenting till henne.

Men så glad jag är för lite nytt :) Komba med det man redan har så voila!

Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0