exemplarisk handling

Ally skötte sig exemplariskt när vi trängdes med alla andra runt färskpotatisen och gräslöken på Ica Kvantum. HOn var så duktig att hon fick ett efterlängtat hopprep med hållare i form av ankor! Lycka :)

Några tusen och en halv senare är vi hemma, alla har lunchat, några har sovit och nu sitter jag med en välförtjänt kopp kaffe och en bulle. Det är inte jobbigt att ha två barn det är bara svettigt och intensivt :) Men inte jobbigt. Å ger jag mig in i leken att handla midsommarmat med två barn själv får jag väl den leken tåla.

Men det gick fint! Å nu ska vi väl kunna välkommna midsommar vi med. Fast jag sket i pappersduk/girlanger/prydnadsmidommarstång/småflaggor och köpte bara servetter med margueriter på.

Men undrans om vi inte, som igår, ska sova alla tre tjejer vid Lisas nästa sovning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0