jag ger upp

En minut av depression. Jag har ätit två kanelbullar, halva godisskålen och öppnat en chipspåse och cashewnötterna. Jag ger upp- hon får snutta.

Jag har hamnat i träsket " läs mycket och inse hur mkt fel du gör samtidigt som du tar åt dig av vad din omgivning säger, det negativa, och säger dom inget tolkar du det som negativt och voila så hade tydligen andra skött mina barn bättre än jag."

Ally å  Gary sover, jag å Lisa sitter här nere eftersom hon inte somnar själv trots all buffningsskit å ramsTRAMS!! Så rödgråten (både hon och jag- ibland tryter orken) tar jag upp henne och genom tårarna ler hon stort mot mej och sprattlar. Så hon fick följa med ner igen. Som en klok och Stöttande! kompismamma sa till mig... " vi lät henne va uppe helt enkelt"... så nu är Lisa uppe.

Undrar om hon vill se THE FIGHTER eller 127 HOURS för ngn av dom tänkte jag se ikväll.


Kommentarer
Postat av: Annika

Skickar en stor KRAM!! Vet hur jobbigt det är. Jag hade med Sakarias uppe för det funkade ju inte med honom heller. Till slut var jag inställd på att ha honom uppe och då funkade jag själv mycket bättre efter det.

2011-06-26 @ 21:46:18
Postat av: Johanna

strykekram härifrån med! Valter strular oxå ibland. så är det bara. de flesta gånger går det bra, men ibland käpprätt fel. njut nu i varberg. och ta det lugnt!

2011-06-27 @ 12:58:37
URL: http://www.endorfiner.com/
Postat av: Rebecca

Hej tjejen!



Styrkekramar från oss också!

Det kommer att bli bättre, hon kommer ju inte att vara bebis för alltid!

Sedan är det ju så att vissa barn helt enkelt behöver sin mamma mer än andra. Ibland behöver man få sutta och känna att mamma alltid finns, för att kunna sluta.

Hur som helst så finns det ingen annan som är en bättre mamma för Lisa, än du!

Du klarar det här, det kommer bättre tider.



Vi tänker på dig!

En playdate torde dessutom vara på sin plats, när vi kommer hem igen. ;) Hihi!



Kramelikram!

2011-06-28 @ 21:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0