megaloppis

Godmorgon. Jag gick idag upp vid 07 amningen och packade bilen fullt av mina loppisgrejer. Tur vi har två bilar nu för Gary och ally får ta den andra :) Med mer saker i bagaget. Men vi behöver bara åka en gång iallafall. Bordet och vagnen står redan på redlion som tur är.

Jag hoppas vi får sålt litegrann! De andra övriga sover fortfarande, Gary kom hem halv 3 inatt efter att "bara ta en öl" med Viktor. Så är det.

Sofia fixar frulle och jag fixar kaffe och vi ska stå ute hela dagen hon, jag och Lisa. Ally blir hämtad av Grammi och ska vara i Alingsås över natt på Grammis önskan :) Får hon ju sågärna vara! Jag hoppas det går vägen med Lisa alltså- men vi har ju inget val. Bärsele, barnvagn och kanske bumbo eller bilstol på marken?

Well. Det går som det går. Iallafall har vi ett bord just nära Redlion om ni vill komma förbi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0