pw i slottis

Verkligen någor jag kan rekomendera mammor i min närhet! Finns så det passar för alla typer av mammor- jag gick på medel idag, det finns en lätt variant för just nyblivna mammor och gravida. Johanna gick i torsdags men då bangade jag och idag gick jag! Å tänker gå de gånger som är kvar. 1 timmas gång med vagnen, stannade en gång för utfall längs med en fotbollsplan och en gång för amrhävningar, plankan och armdips. Sen är ju hela slottis härligt jobbigt backig :)

Johannas lille V sov hela vägen- nu har jag träffat honom 2 gånger och han bara sover och sover ;) Fina byxor hade han måste jag säga! Min lilla Lisaskrutt  var supernöjd! Hon somnade efter ett litet tag och var nöjd när hon vaknade och jag matade henne när allt var klart och åkte hem.

Dock stannade jag till på storken för att köpa solskydd till vagnen eftersom parasollet är värdelöst. Det va ju inte bara jag som tänkte den tanken kan jag säga. Kö.. till slut var det bara en mamma före mig och ett solskydd kvar- ett rött. Men det ville hon inte ha eftersom hade en pojk så jag tog det. Precis ett sånt jag letat efter! Jag gick en liten sväng på eftermiddagen här hemma och provade det och det är kanon! Glad jag blev.

Man knyter på det så blir det en förlängning av sufletten som jag regelera bra själv.




Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha, han sover iiinte jämt!! ;) himla fint det belv med det röda solskyddet! och så skönt med ally i inlägget ovan. tror det vänder för er nu. kram på er!

2011-06-01 @ 08:36:10
URL: http://www.endorfiner.com
Postat av: Annika

Vad smidigt med sådant solskydd! Knasig mamma som inte kunde ha ett rött skydd till sin pojk. Hon skulle se vår knallröda sulky då! Men det var ju tur för dig som fick det sista skyddet!

2011-06-01 @ 21:22:34
Postat av: Maria

SVAR:

Ja- det där med matchning är jag inte liika noga med nu känner jag :) Hon hade en grön vagn och ville ha ett svart skydd. Jag bara tackade och tog emot :)

2011-06-02 @ 08:33:37
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0