hösthelgen

Helgen har vart bra! Flickorna och jag har lekt mycket och vi har vart ute och vi har vart på 60årsfirande!

Lördagen började med Loppisbesök för mig och Ally- utan fynd. När vi kom hem gick vi ut och krattade löv- evighetsgöra- men Ally tycker det är roligt! Lisa blev rastlös och vi gungade i stället...skönt att ha ett litet gungträd.








Söndagen började tidigt pga timmeflytt och dagen va lååååång. Jag tror att Ally och jag gick igenom hela registret med leksaker och pyssel under dagen, målade, pärlade, lekte prins och prinsessa, dansade, lekte med pony, hade picnic, sparkade boll... u name it...det regnade ute. Hon sov en timma på eftermiddagen och tyvärr inte Lisa så länge... så hon vart trött på kvällen.





Vi åkte på kvällen till Heaven23 på överaskningsmiddag för mamma som fyller 60 år! Hon hade ingen aning- väldigt lycket! Gott med räkmacka... tyvärr fick vi åka hem lite tidigare då Lisagull va otroligt trött. Hon somnade på en sekund hemma. Men det var roligt att träffa alla och att det blev en sån bra överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0