bye bye blog

Näe nu får det vara. Nu bloggar jag inte mer. Jag har bloggat för att minnas tillbaka vad jag gjort med barnen. Men orka att skriva hur Lisa sover si eller så.. kan jag hålla för mig själv. Vem är intresserad. Alla barn sover si eller så. Alla barn trotsar emellanåt, alla mammor är lite nere emellanåt. 
 
Alla trivs på sitt jobb ibland och ibland inte, inget unikt. Bilder tar jag via instagram, citat skriver jag  i flickornas böcker... jag behöver inte blogga. Rensa i livet, ta bort det /den som tar energi. Bloggen tar energi. Å mitt träningskort som jag ska säga upp- snart har ett år gått och jag har väl kommit iväg ca 7 ggr på ett år. 
 
Jag kommer inte iväg, det tickar och tar min energi. 
 
Kan hända att jag bloggar igen, om lång tid. När det känns meningsfullt att blogga. 
Barnen är hos mig här och nu. Att jag inte skriver ner och dokumenterar precis allt de gör- det gör inget. Jag minns det jag minns och resten som jag glömt har jag vart glad över just i den stunden. 
 
Så bye bye bloggen. Ger mig inget, inget av intresse att skriva. 

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh så synd. Kommer sakna din fina blogg. Men om du känner att det tar energi av dig så gör du ju helt rätt. Kram!

2012-12-16 @ 20:14:53
Postat av: Thomas

Naaawwwww så synd.. tycker det är så kul att läsa vad som händer hemma! men vi får skypa istället!!

2012-12-17 @ 04:17:35
Postat av: Elisabeth

Instänmer med föregående talare..

2012-12-17 @ 16:57:00
Postat av: Pia

Know the feeling! kram! Mys m dina små o kanske vi får njuta av ditt skrivande framöver igen!

2012-12-23 @ 16:53:26
Postat av: MamaM

Känner precis som du emellanåt... Instagram har lite tagit över och att skriva om vad man gjort varje dag känns varken inspirerande eller kul för nån annan.... Men jag kör på ett tag till. Förstår dock helt ditt beslut och kommer sakna kika in här.
Kramar och ta hand om dig/er

2012-12-26 @ 08:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0