lite kärlek

Min lilla loppa vill ha lite kärlek för tillfället. Och hon vill visa kärlek också. Hon vill inte somna själv helst just nu, hon vill somna tätt intill mig under mitt täcke med näsan mot min näsa och sin arm om min hals.

Det är helt okej! jag älskar lilla loppan- jag njuter av att hon somnar gott med mig. Hon trivs hos mig, hon är trygg med mig. Jag njuter av hennes små andetag mot mitt ansikte, henne lilla näsa mot min. Helt okej.

Jag älskar att ha mina barn nära, med båda barnen har jag högst motvilligt lagt dom i egen säng. Högst motvilligt för att "det är bäst så". Ally som ändå sov bra i sin spjälis nattvandrade ändå framåt 2 års ålder. Jag tror att alla barn, hursom de sover som bebisar, har nattskräck, nattvandrar, drömmer. Oundvikligt. Jag älskar att krypa ihop i allys säng jämte henne och att ha Lisa jämte mig i vår säng. Men det är jag. Jag som har separationsångest kanske. Men jag är beroende av mina barn :)

Imorgon är det Exemination på morgonen i skolan och sen lekdejt med Valter och Johanna, det ska bli mysigt! sen är det dags att ta ner stora väskan från vinden och lägga i mina små högar jag packat runtom i huset :)

Härliga tider!

Kommentarer
Postat av: Coquina

Fin blogg du har =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)

2012-01-13 @ 00:02:22
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0