Eller denna?

Kanske denna till 70 årsfest? Jag kan inte motivera ett köp av fin klänning som jag inte kan använda mer, som bara hänger sen. En sån här går bra på sommaren till mycket! Det är också så att festen är på ett mkt obarnvänligt ställe, ölrepubliken, och en sen tid kl 17. Betyder för mig att jag kanske på sin höjd stanna 2 timmar alkoholfritt eftersom jag får köra hem barnen sen. Ally kommer springa som en tok upp och ner i trappan utan trappräcke upp till övervåningen utan skydd på sidorna. Lisa kommer springa efter och sen bli trött efter en timma. Ett vanligt restaurangbesök mao. Många finns som kan hjälpa mig men det är ju en fest också- inte barnpassning. Så en klänning för ca 2 timmar blir bra. Denna från monki kostar 250 kr- bra pris också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0