Söndagsfika

Idag vaknade vi alla i hyfsad tid och Lisa sov mellan 00-05 utan att vakna till en enda gång! Kors i taket.. skönt! Men tyvärr vaknade jag med huvudvärk idag och den försvinner inte.

Jag har vart med barnen hela morgonen , bakat kladdkakemuffins, lekt länge med lego och myst framför film. Nu är det dags för Lisa att sova och för mamma att hoppa ur pyjjen och piffa lite innan jobbet!

Ally har feber men är piggare, Lisa har ingen feber och får gå till förskola imorgon. Ally kommer va hemma med mig! Så mysigt !!

Ska till Gekås om 1,5 vecka och skriver på en liten lista. Julklappar , 5års present till Ally och ev 2 årspresent till Lisa . Å kanske ngt till mamma? Hittade en fin större handväska på Gekås-bloggen som jag verkligen fastnade för! Kanske min julklapp till mig själv :) hursomhelst ska jag dit med min mamma och det ska bli roligt!!

Nu sover strax lilla loppan och jag ska smyga ut- jises vad jag älskar mina barn alltså. Helt sjuka känslor :) ljuvligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0