Fredagskväll

Maken jobbar hela helgen . Mamman är trött likt en nygravid. Varför? Gravid är jag inte. Släpper allt och myser ned mina små och häller upp ett glas av en av mina favoriter .. Lambrusco! Ljuvligt. Dock var den här varianten mindre lyckad- för mkt saft och för lite kolsyrat. Kvällen erbjuder senare fredagsmys i form av popcorn - flickornas val men jag säger ju inte nej- till lets dance kanske och om inte det så Greys när de somnat.

Simskolan gick bra, Ally hämtade ringar på botten , flyter utan problem på rygg, dök, simmade/ flöt själv mellan kanterna i crawl på mage utan armtag.. de fokuserar på crawl och rygg och inte bröstsim. Så det går fint! Men eftersom hon är en tjej som inte gärna vill bli tillsagd vad hon ska göra och i vilken ordning -så gör hon övningen någon gång men sen övar vi annat. Det hon vill öva! Sålänge hon trivs i vattnet och tycker det är roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0