Barnprylmarknad

Idag i Lerum, första för säsongen. Lerum har två dagar lördag-söndag. Första dagen går det inte att komma in, så mycket folk- har man ett "måste-plagg" så rekommenderar jag inte Lerum. Alldeles för mkt folk och kläder i stora högar som bara trillar ner när man letar. Andra dagen, idag, var det lugnt och skönt. Inga måste-plagg men det finns fortfarande mycket fint kvar! Ytterkläder går givetvis fortast - jag kikar på jacka till ally som ett halvt måste-plagg, inget fynd idag på det, nästa helg är det fler marknader :) 

Idag blev det lite lagom, vanliga kläder, skalbyxor till ally mm. Jag är nöjd! Det finns alltid mest till Lisa, allys storlekar är rätt begränsat i vanliga kläder. Ytterkläder finns ganska bra ändå i de större storlekarna. 

Sen i eftermiddags kom mina föräldrar och firade lite sen födelsedag - jag bakade leilas marängtårta, hälften socker och hälften stevia. Ally dukade så fint med serpentiner och placeringskort- är det kalas såär det :) flickorna fick varsin liten present och jag fick två muggar och en skål i min serie Pip studio och två ljusstakar . Så glad för detta! 

Nu sover flickorna efter bad och inbakade flätning av håren. Lisas med! Ska bli så kul att se hennes frilla imorgon haha! 

Baströjor till Lisa 

Pdl-klänning ned tights och strumpbyxor till Lisa

Skor för hösten till Lisa, fina syrénlila och mörkt lila. Passar pomp fint ;) 

Shorts och go munkjacka till Ally

Fint porslin i present ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0