En dag kvar

Dagarna går fort och veckorna. Imorgon är sista arbetsdagen, fredag igen. Ally har simskola och det ser hon fram emot! Nästa vecka börjar hennes gympa på onsdagar och Lisas på lördagar. Jag föredrar aktiviteter på helgen över vardagar. Jag tycker att det blir stressigt att hämta barnen efter jobbet, laga ngt att äta och sen hinna i tid till aktiviteten. Det kommer bli endel mackor/smoothie/risifrutti för ally, men det lär hon väl överleva :) 

Imorgon är det fredag- en lugn jobbdag framför mig *ta i trä* . Jag kom ifrån tidigare idag- hämtade inte mina barn sist, hade en go eftermiddag och kväll. Jag hoppas på samma imorgon! 

Imorgon har jag party hos mig, klädparty. Tredje gången jag anordnar- det är kul! Vet inte vart jag skulle gå om inte jag ordnade det! Det är roligt att många kommer, så kul att ha en kväll då många av ens vänner dyker upp och umgås! 

Mer om det imorgon - nu är det natt för mig. Flickorna somnade i vår säng ikväll. Kryper ner jämte dem och gosar i deras hår och nacke tror jag. Ljuvligt! 

Mitt arbetsbord. Papper, papper, signeringslistor, insulinlistor, apodoser, dosrecept, papper, telefon, papper, förband, pärmar. 

Två söta cyklar i nerförsbacke på väg hem :) 


Min brors flickvän virkade varsin krabba till flickorna och skickade på posten till dem. Hur gulligt! Flickorna älskar dem! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0