En fin dag

Verkligen! Både vad gäller väder och sällskap. Vi ville ut tidigt idag- efter frukost gav vi oss iväg. Ally på sparkcykeln  som hon älskar, Lisa i vagnen som hon älskar :) 

Posta brev på Ica, leka på första lekplatsen, vidare till Lisas blivande nya förskola och leka på den gården, ( så skönt det blir när hon börjar för) fika i solen. Lisa somnar i vagnen. Promenera hem igen med stora vid min sida. 

Pannkakslunch. Fixa med tvätt , spela spel, handla mat , sålt kläder, köpt kläder ( älska utby-gruppen!) vart ute en em-sväng, middag, mys och sen natt. 

Imorgon kör vi nya jobbet igen. Surrealistisk känsla. Lite obekväm. Avskyr första tiden på praktik/ nytt jobb. Men jag är lättlärd och intresserad så jag hoppas jag lär mig fort. 

Natti gott folk. Imorgon kommer rapport från andra jobbdagen!

Tös på kalas i nya converse

Utelek


Innelek

Kvällsbus






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0