I väntan på flyget

Sitter på Victoria station, vi tittar .. eller VI  är en överdrift ..Gary tittar på Chelsea- Man U. Han och alla andra karlar. Och jag. Vad gör man inte :) 

Dagen har vart lugn hittills - vi gick ut på stan och strosade, de flesta affärer öppnar först 12.00 nämligen. Vi gick ner till new Bond street till Victorias secrets- köpte bodylotions och bodymists. Sedan gick vi vidare till Disney och köpte Elsa och Ana från Frozen, på Gap fyndade jag två tights och en tröja till Lisa för 7 pund ( 1 pund ca 11kr) , påNext  köpte jag tre "förskolatröjor" till Lisa, mjuka färger och blommor. Hon är inne på tights just nu lilla loppan och då föredrar jag tröjor till som är mer tunikalika och inte tighta dom pomp-bas är. 

Nu sitter vi som sagt och väntar på tåget till Gatwick , äter lite gott och tar en öl. Jag har en Bulgarian jämte mig som frågade om russia har  i Sverige - han säger själv att det är omöjligt att det är så, samma som att hitta Jesus Christ-" impossible" skrattar han :) Han roar mig iallafall ! 

Nyekiperad idag! Klänning från Forever 21 rea, 6 pund, kofta, väska och boots från Primark. 10, 4 och 10 pund. 

Queensway, vår tunnelbanestation; 


Sportbar , hejja Chelsea ;) 

Ribs med coleslaw; 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0