Marknad

Något som jag älskar med Thailand är shopping! Biiillliiigt! Ibland bra kvalle och ibland inte .. 

Idag var det marknad, vi åker före i vår moppe och familjen A\J åker efter. Men plötsligt märker vi att de inte är bakom oss och vi väntade länge. Tillslut åkte vi tillbaka och då står de där på vägen - har fått punka givetvis 😂 så gurra körde fram ochtillbaka i omfånger både till och från marknaden! 

Hursom. Fyndade på marknaden i vanlig ordning. Massa krimskrams som flickorna valde. Jag hittade lite kläder - men jag och Lina åker tillbaka ensamma på torsdag tror jag. Barnen är ok- det är gubbarna som gnäller haha!

I övrigt har vi sköna dagar, flickorna sover länge på morgonen , vi badar, åker runt lite med moppen, handlar mat mm.  God mat och go dryck, varmt är det, 32-34 grader på dagen och 25-27 på kvällen . Vi har ett stort hus med AC och fan och skön altan så möjlighet till vila finns i värmen!

Imorgon planerar vi lite inneaktivitet - flickorna är mkt röda under ögonen och på kinderna. Vi smörjer och smörjer med de dyker och plaskar och hoppar och simmar under vatten. Cyklop tas på och av hela tiden - omöjligt att skydda utsatta ställen som kinder tex. Huden måste få vila lite. I övrigt ingen bränd än sålänge 😊

Sandaler till mig, 25kr

Väskor till flickorna. 25kr styck

Klänningar till mig, 25kr styck

Topp och klänning till mig, 25kr styck

Skor till flickorna och tights, mobilskal till mig. 25-35kr styck











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0