Födelsedag

Så blev hon 5 år, vår minsta. 5 år! Värkarna med Lisa startade 04.08 på morgonen här hemma och hon va ute 07.44 sen. Ca 3,5 timma.. halverad Allys förlossning som det sägs brukar vara! Det var härligt att bli mamma för andra gången!  Rutinerna, tröttheten, kärleken satt i ryggmärgen. Jag var avslappnad, lugn. Lisa och Ally har varit olika personligheter från start. Som jag kämpade med lilla Lisa första året- vägrade mat utom bröst och vägrade napp. Ujuj.  Hon är fortsatt en ganska liten 5 åring  till växt. Hon kompenserar det kommunikativt kan man säga ;) 

Hon var nöjd med dagen - hon gillar sina presenter sa hon. Pasta/köttfärs till middag på hennes egen önskan och glass till efterrätt. Sen skulle det mysas i soffan! Och då jag har som nyårslöfte att lägga från mig telefonen när jag kommer hem från jobbet - så är tiden 18-17 kritisk för en trött morsa att mysa i soffan under filt till Bolibompa. Åh visst somnade jag! Tror inte barnen märkte haha! 

Födelsedag! 





 
Spex vid middagen ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0