Vi är här

Jag lever. Men knappt känns det som just nu. Jag är trött. Lika som man är i början på graviditeten, vill lägga mig kl 19.00. Vi har vart på minisemester i Danmark med svärisarna förra veckan- därav inget bloggande- nu har jag inget skäl. mer än livet.

Skolan har börjat och jag är taggad- kanske lite övertaggad. Vill så gärna att ja ska klara det denna gången. Tror nånstans att ja kanske har lite mer bagage och kanske är lite mognare i min tanke.

Vi får se. Jag vet bara hur ledsen jag kommer bli om det blir strul. Å jag inser att det krävs heltidsjobb för en C-uppsats. Å jag är rädd att jag inte har det- men viljan att ha det finns där och idag räcker det.

Vi har haft läkartid med Ally idag, pga bajsitsen, och sen 2,5 års kontroll. Båda gick bra- vi var glada efter båda mötena. Å Ally har två dagar i rad- ta i trä- bajsat fint själv utan besvär. Skönt. Men vi ska köra på med hårda tag ett år till säger läkaren. Tjena. Tänk inte Maria- då börjar du bara gråta. Men idag är det bra! Idag har hon bajsat. Imorgon tar vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: Thomas simonsson

Du är så duktig, maria!

Klart du kommer klara att plugga, och en C-uppsats klarar du fint! Säg till när du behöver lugn och ro så passar vi ally åt dig! Kramar

2010-09-01 @ 07:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0