Pomp-beställning

Flickorna fick titta på vad som fanns, lisa gjorde tumme upp/ner och ally kikade själv. Resultatet blev rätt bra! Mycket användbara vardagsplagg! Vi har ju endel att matcha med så tex den randiga tröjan köpte jag pga av att jag har allt som den matchades med tex. Vi har även baströjor som matchar mysbyxorna.

Men här är lite som vi köpte till båda som man kan matcha!
Vi? Jag menar inte Gurra- han stängde in sig på allys rum haha! Jag menar förstårs mig själv 😊

Inte så "gulliga" kläder vilket passar oss bra!
Här har vi andra tröjor som kan matcha bra hemma också! Underbara byxor som vi älskar! Har flera olika par. Mjuka och sköna!
Lisa valde svart och ally valde blått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0