Onsdagsmorgon

Idag jobbar jag kvällstur och börjar kl 14. 
Planen idag är att städa huset. Vi har städ vanligtvis men nu var det et tag sen och jag vill röja lite. Blir lite förskjutet med städet då hon är ledig osv...
Så det behövs. Kalas på lördag också- kan vara bra att städa upp lite. Alla julgrejer ligger i hallen uppe som ska på vinden osv osv...
Lite fix! 
 
Flickorna var glada och pigga, Ally segade på lite med flit likt en tonåring och " vaddå då" och såntdär.. kommer ibland från henne nu. 
 
Dagens frulle! Keso med banan och liiite grädde, kokt ägg, clementin och kaffe. Mumma! De flesta frukostar är ägg och keso för mig.
 
 
Skickade iväg Lisa i nyfyndade MR-tights från tradera! Superfina tycker jag! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0