Superstars

Alltsp- jag har hittat superstars på tv3PLAY. Vet att jag ville se det när det gick på tv´n men hann inte. Så nu kikar jag på det och jag måste säga att två män där är såååå manliga!

SuperHunken genom alla tider Börje Salming:



Jiiises vilken manlighet. Kroppen har inte lagt av sej sen han la karriären på hyllan trots lite äldre åldrar nu. Häftigt!

En upptickare- Ingemar Stenmark:



Han är ju en tyst, fokuserad, målinriktad norlänning som är över de 50 men stenhård i kroppen!

Bilder från tv3.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-10-01 @ 08:44:19
Postat av: Ylwa.I

Visst är Ingemar bara för bra ?Gillar honom skarpt.

2009-10-09 @ 11:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0