trötthet

Oh oj oj. Vi ska komma igång med träning nu jag och min man. Han har kommit igång med cykling vilket han trivs med och jag ska börja köra på Sportlife mer ordentligt. Två tisdagar nu har 17.00 passet zumba avbokats och därmed ingen lek för ally på barnpassning. Men idag sa vi att vi åker dit iallafall, Linna och jag, och går på bandet!

Sagt och gjort vi åkte dit, ally introducerades för barnpassningen och vi gick på bandet. Sen bytte vi till crosstrainern. Jag höll på att dö efter 3,5 minute. Gaaanska jobbigt. Vi gick 30 minuter och jag höll mig i väggen när jag gick och bytte om. Jäklar vad ...ehmattvadheterdet... just det OTRÄNAD jag är. Men gott att komma iväg.

Jag ska försöka att träna tis-tors för det är roliga pass då, så kan Gary cykla vilka andra dagar han vill.

Idag fick vi också reda på att Allys och (Lisas blivande) förskola ska börja med catering till hösten! Hallelujamoment. Alla föräldrar är glada, jag tror bara det är lärarna som vill ha medhavda luncher. Dom utan barn. Utan barn på IPS vill säga. Så dett var en mycket rolig nyhet då jag börjat fundera på hur mkt mat jag egentligen behövt laga för en middag och lunch till tre stycken dagen efter. Mycket mat, varje dag. Men nu slipper jag :)

Å fy vad trött jag är nu. Nu ska jag slappa framför Tvn. Och jag ska INTE göra popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0