Ny design

Duktiga lillasyster jobbar hårt med min design så att jag ska bli nöjd ;) därför är bilderna bakåt nu halva .. ändrade inställningar. Hoppas de blir hela från nu. 

Idag har jag - kors i taket - shoppat billiga plagg på rea på Allum. Halva reapriset- jag gillart! Hela fm gick till detta och jag vart mycket nöjd. Två dagar av strosa och shoppa. Fyllt min kvot av stadsbehov på ett tag nu ;) 

Hämta de ljuvliga och hem och fika hos Lina och sen bio med Sofia! En härlig dag. Men jag har insett att jag måste träna på det här att va själv. Gå ut själv. Minuten efter att jag gått hemifrån börjar jag längta så vansinnigt efter barnen! Och vill egentligen hem så fort som möjligt igen. Att pappa G tar hand om dem fantastiskt vet jag- det är inte det. Jag är inte orolig, jag bara längtar. Jag har varit så mycket med dem, känner dem givetvis väl, har rutiner. 

De gör halva mig! Är jag inte med dem känner jag mig halv och på fel plats. Min plats är ju med dem och våra rutiner! Jag måste lära mig att ikväll var deras plats med deras pappa- bra för alla tre- och min plats var med mig själv borta på roligheter. Jag måste lära mig att släppa taget och njuta av egentiden. Stå på egna ben hur tokigt det än låter, vet inte hur jag ska förklara det annars. Intensiva år har jag och flickorna haft,  det sätter ändå spår . 

Imorgon börjar min arbetarhelg på 4 dagar - helt ok. Börjar kväll imorgon- planen är storhandling, tvätt och dammsugning. Försummat tvätten lite så den går jag ta tag i under förmiddagen :) 

Nya muggar från Åhléns - söta i sin enkelhet och prisvärda, 29kr styck :)

Ny jacka på H&M. Mer än 50% rea och en 20% extra rea via posten = billig och snygg jacka! Dålig bild dock - svår att fota! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0