Nytt år nya möjligheter

Andra dagen på nya året och hittills so far so good. 
 
2016 blev ett bra år måste jag ändå säga. Resor, träning, sång och familj. Äntligen beslut angående min jobbsituation. 
 
2017 börjar välplanerat och januari och februari är uppbokade redan. Det går fort. Sen är det mars och snart vår!
I januar är varenda helgdag upbokad, flickorna fyllerår, andra kalas inbokade och jag jobbar en helg. Iår gör vi det lätt för oss. Allys kalas blir på  bowling och Lisas kalas blir på lekland- varsegod! Jag har ett kalas hemma, familjens och det räcker gott. 
Ibland får man göra det lätt för sig för att orka och inte behöva sterssa. 
 
Vad händer mer detta året? I februari åker jag först till stockholm själv för att hälsa på Bff och gå på Phantom of the opera. Sedan åker flickorna och jag till Norr på sportlov och få se lite snö..
 
I mars börjar nya jobbet
 
I juni åker vi förhoppningsvis till USA på semester över sommaren!
 
Och jag tränar på hela våren tänker jag. Ally kommer " bara" ha handboll i vår vilket är jätteskönt! Ingen sim, ingen sång. Lisa kommer ha sång, sim och crossfiit men det är ok. 
Jag var inne på att inte ha sång mer ( kostar mer och mer ) men Gurra tycker att jag ska ha det så ... så då får jag väl fortsätta :) 
 
 
Kommer blogga mera, känns bra nu när den är lösenskyddad, blir mer som en dagbok som jag eg vill ha den. 
Kvällen bjuder nu på träning, sedan allum för att köpa det sista till allybus födelsedag imorgon! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0