Sjuka karlar

Av erfarenhet från sjukhus och annat vet jag att sjuka karlar är det ynkligaste som finns. Fy.
Klaga och mjäka men inte göra något åt det. Bara tjöta om hur dåliga man är.

Jag var tvungen att gå ut med Ally- tur att snälla Malin var hemma så vi kunde leka lite med henne :)

Nu i kväll har jag gjort en god indisk rätt som heter Chicken jalfrezi- längesen jag gkore den. Kanongod!
Den indiska kokbokn ska jag damma av mer :) Fins mycket gott däri- fisk och annat.


 Nu går Aviator på TV´n och damerna är så vackra :) Ava Gardner...Katherine Hepburn...Jean Harlow .. 20-30 talet är vackert!

Nu ska jag emellertid lägga mig. Tror inte jag får sovmorgon imorgon nämligen. Typiskt att hon ville sova länge idag när jag hade tvätt :) Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0