Bonde söker fru

Jag tycker att dom är modiga som ställer upp i programmet. Jag som har ( hade ) så lätt att bli förälskad hade ju blivit så ledsen och sårad om jag inte blivit " den enda" för bonden :) Jag tycker också av samma anledning att det skönt att jag inte är bonden eftersom jag nog skulle ha mycket svårt att välja om jag blev förälskad i fler än en.

Klart det kan vara så att man klickar med en med en gång.

Iallafall är Hannas ena dejt Elias mycket mycket rar- jag hoppas att hon väljer honom.

Nu ska ja slå vad med mig själv om vilka som blir kvar till slutet:

Hanna väljer Elias
Peter väljer Patrik
Magnus väljer Linn
Per väljer Åsa

Jag e lite osäker.. så jag har till programmets slut på mig att ändra mig. Men sen står det :)

---------------------------------

Uppdatering.
Jag står fast vid det ja skrev.

Nu ska ja göra knäckeostmacka och kolla vidare på Pride and Prejudice.
Imorgon väntar Cellprovstagning... hua.. men efter att ha fött barn känns det som en fis i rymden.
Sedan jobb på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag tycker inte cellprovstaging va så farligt.. lite obehagligt är det ju alltid att sitta i stolen och få kalla metallföremål uppkörda. men överlever gör man. Bra att du kollar dig! tack för idag! puss

2008-11-12 @ 22:54:32
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/
Postat av: mamma

så söööt lilla Ally är!!!!!Roligt att se hur hon och Max leker!

2008-11-12 @ 23:15:52
Postat av: Maria

Bettsy- Nej det är inte så farligt. Men nu slapp jag för denna gången. Får gå på drop.in nästa vecka istället.

Mamma- Ja det är kul att dom har varandra. Och att mammorna har varandra :)

2008-11-13 @ 07:47:30
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0