Magvärk



Så. Nu har jag bokat läkartid.


Lika bra att titta en extra gång. Jag har sån magvärk i området nedanför naveln och det medför problem för mig. Det gör ont varje dag- som en jätteträningsvärk/mensvärk. Jag haltar lite när jag går, måste gå litegrann framåtlutad och när jag reser mig från sittande hänger liksom inte magen med, eller muskeln. Måste stretcha ut den långsamt å hålla upp magen.

Så, jag bokade en läkartid. Pratade med BM idag som gav olika förslag med inget som direkt stämde med min beskrivning tyckte vi.

* Foglossning- Nej. det sa jag att jag haft ett bra tag och det gör mkt ont i ryggen. Inte magen. Å det är inte skelett som göront- det är I magen, muskeln.
*Ligamentförskjutning. Nej- det sker mer på sidorna sa min BM.
* Moderkakans läge?
* Öppning av livmodertapp?

Kanske är det kroppen som säger att jag ska ta det lugnt sa hon. Jag skriver varje dag och sitter still? Jag är inte så aktiv eftersom det gör ont när jag är aktiv- både i ryggen och magen.

Så vi får se vad läkaren säger. Det är ju en vild krabat där inne så kanske magen är trött? Kanske är träningsvärk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0