Sjukstuga

Egentligen inte, Ally har varit hemma med mig, men hon har inte varit sjuk. Vi har vart på vinden och grejat, vart på Allum och lämnat in mina vinterskor för lagning, Ally har fått välja sin jul/nyår/ övriga kalas- klänning. Det blev en EXAKT likadan som hon valde förra året- men en rosa denna gången! Varför ändra ett vinnande koncept- hon har haft den andra på varenda tillställning du kan tänka dig detta året, hon har älskar den- otroligt välanvänd! Till denna nya klänning valdes det också ett par rosa/glittriga slippers :) såatt.. hon vart nöjd!

På Ica maxi köpte jag sen playdoh som vi behövde fylla på här hemma. Mkt uppskattat och det har gjorts det ena och det andra här hemma ikväll ! Lisa har slutat med att äta leran och leker nu ned den istället . Skönt tycker mamman . Ally gjorde potatismos och fisk till mig i playdoh :) så mysigt så mysigt. En lugn stund också . Inte att förakta. Man har kommit att uppskatta dessa lugna lekstunder och givetvis har jag fixat att de båda har lika mycket lera var och att tillbehören delas upp lika rättvist. Blir en över åker den i lådan. Lika = inget kiv. På riktigt- inget kiv! Ljuvligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0