Nu somnar jag.

Jag är helt slut. Vilken emotionell dag och kväll. Måste få vara ledsen för att kunna vara glad sen. 

 Möts när jag kommer på em av tråkiga besked ang en patient jag haft länge. Möts sen av besked att jag inte får va på min avdelning på min sista arbetsdag, utan på grannavdelningen. Då fick jag gå och fälla en orkeslös tår på toaletten. 

Snyt mig och ut och läsa på inför kvällen.  Blir inropad till min avdelning igen - ställt upp mitt fika så fint. Blommor, present, kramar och tårar. 

Jises. Fina människor. Verkligen underbara. Skär i mitt hjärta. 

Men - nu sover vi gott. Imorgon är det upp för nytt jobb. Hejja hejja! Och det tar bara 10 minuter att köra dit. Yey! Måste fixa min cykel nu. Finns inga ursäkter. 

Så godnatt alla fina! Glöm inte sättning är värdefulla ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0