Outfits

Skönt, okomplicerat, mjukt- så ska man resa. Flickorna har mjuka outfitsde reser i. Vi lyfter imorgon vid lunch- taxi kommer och hämtar oss runt 9.30 imorgon. Allt packat, två stora väskor, varsin kabinväska. Flickorna har pyssel i sina miniväskor, vi har mellanmål, böcker, extrakläder, ipad, dator, spel i våra. Nu orkar jag inte tänka mer packning- fy vad det är ansträngande att tänka på allt. Men jag har nog fått med allt! 

Nu är jag tröttare än tröttast, dags att lägga mig nu känner jag ... 

Allys reseoutfit, molotights, pompbas och Nova Star hoodie med mjuk fleece på insidan. Till det nya sportskor vi köpte i London i höstas: 

Lisas reseoutfit. H&M tights, Name it volangtopp med lång ärm och Nova Star hoodie som allys. Nya skor till!

Min reseoutfit består av svart och vitt. Surprise ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0