Barnmarkad Eklanda

Egentligen den sämsta barnmarknaden, mycket trångt iår och de byter lokal nästan varje år. Allt ligger på golvet vilket är lite krångligt. Men eftersom jag inte kunde komma iväg förra helgen till Lerum så körde jag på Eklanda ändå. Flickorna behövde båda två vår/sommarskor bland annat och Lisa behövde en cykelhjälm. 
 
Lisa fick följa med mig och hon fixar det en stund, men såklart är det skönast att gå själv! Imorgon blir det Torslana och Loppan-marknad. Det är halva priset då, finns alltid ngt att fynda! Då får jag kika på mer skor till Ally, hon behöver sandaler och ngn mer vårsko. 
 
Lisa fick tre par skor, två pomptröjor och en cykelhjälm! Totalt 150kr. 

Ally fick en cykel! Hon behövde en större storlek och gärna treväxlad och tuff har hon önskat sig. Denna kostade 200 kr, treväxlad och cool och hon godkände den! Sedan fick hon ett par i stort sett nya sportskor för 15 kr och bikinis 10-15 kr styck. Så 255 kr för henne med cykel. Helt ok idag. 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0