Hål i öronen!

Chill dag idag.
Lisa vaknade ovanligt tidigt- redan vid 07 och va hungrig faktiskt. Två smörgåsar i sängen gav mig typ 2.5 timma till hehe..
Frukost vid 9.30 sen..

Jag tränade lunch och det var jobbigt idag! Så segt! Men jag gillar inte kombon marklyft och löpning. Och jag gillar inte flera omgångar 400 M löpning. Dagens Wod:
AMRAP 22 minuter
8 marklyft springa 400 m
8 clean's, springa 400 m
8 power snatch, springa 400 m
Vila 2 minuter och börja om.
Vidrigt jobbigt. Löpningen sög. Var ju tvungen att justera vikterna väldigt mycket för jag tar mycket i marklyft och lite pyttelite i snatch.
Gillar inte att behöva stressa med sånt. Marklyft och snatch är inte smidigt i samma Wod.

Vi hämtade ally efter det och åkte hem, duschade och drog till allum. Skor till ally och födelsedagspresent till allys kompis stod på schemat.
Vi hittade tre par skor. Ett par innetofflor få de hon hade faller i småbitar, ett par höstigare vardagsskor och ett par lättfodrade kängor. Alla nöjda!

Vidare till affär för att köpa örhängen till kompisen. Ally tittade länge på örhängen. Hon har fått lov att ta hål i öronen alltid av oss. Kompisarna klassen har det några stycken. Men ally har funderat och tänkt efter .. plötsligt idag ville hon! Oj! Ok- vi letade upp ett ställe på allum som gör hål i öronen och vips- väldigt spontant va det gjort! Hon var superduktig och så modig alltså! Hon fick sen välja örhängen som hon ska ha efter det att hon haft klart dehär första örhängena.

Lisa blev lite kinkig så hon fick välja ett halsband haha!
Väldigt coolt av ally i vilket fall. Hon är supernöjd med sig själv nu i efterhand!

Underbar kväll med glass, kaffe och sol- nu väntar tre dagar jobb men jag slutar två imorgon och ledig måndag igen. Känns mycket chill!

Nya skorna!
Bilden vi skulle skicka till Daddy efteråt och visa ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0