Snabba middagar!

Idag blev det snabb och god middag ( även om jag inte föredrar snabbmakaroner direkt ) - korvstroganoff med rivna morötter. Snabbt, lätt och gott! Går ju att variera med olika sallader och smaker.

Sen var det träning bring a friend igen faktiskt! Tog med syster och vi kämpade på bra! Svettigt och flåsigt och tungt!

Visade sig att vi hade städ hemma idag med- jag trodde det var imorgon så jag hade planerat att va borta från huset så mycket som möjligt iom det. Slapp vi det och det va ju skönt! Lisa och jag är lediga- köpa marsvinshö står på schemat!
Lunchträning står också på schemat så jag får kvällen fri!
Mån- tors blir det denna veckan . Ledigt fredag och helgen är oklar ännu. Väldigt mycket aktiviteter, kakas, pyjamasparty och annat- plus att jag jobbar! Så det får nog bli vila-helg helt enkelt.

Imorgon. Sovmorgon.

Middag idag!
Outfit idag!
Loppaloppa som klätt sig själv till träningen 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0